Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welkom

  • sporteconomie.pagina.nl

    Welkom op het prikbord van de nieuwe Startpagina-dochter voor Sporteconomie.

    Discussieer mee over alles wat met sporteconomie te maken heeft, zoals marketing, managment, sponsoring en ga zo maar door. Of vraag advies over welke opleiding of sportgerelateerd bureau je het beste kunt benaderen.

    In ieder geval veel plezier toegewenst.

    Met sportieve groet,

    Erwin Otter

  • Ronald Keijzer

    is deze site ook een deel VAN www.startpagina.nl????????? graag antwoorden op mijn bovenstaande emailadress

    Webmaster schreef:

    >

    > Welkom op het prikbord van de nieuwe Startpagina-dochter voor

    > Sporteconomie.

    >

    > Discussieer mee over alles wat met sporteconomie te maken

    > heeft, zoals marketing, managment, sponsoring en ga zo maar

    > door. Of vraag advies over welke opleiding of

    > sportgerelateerd bureau je het beste kunt benaderen.

    >

    > In ieder geval veel plezier toegewenst.

    >

    >

    > Met sportieve groet,

    > Erwin Otter

  • Erik Leus

    Zeer goed initiatief!

    Hopen dat het een flinke drukte wordt op het forum en dat de startpagina gaat bieden waar de mensen naar op zoek zijn.

  • Webmaster

    Hallo Erik,

    Leuk om te horen dat je het een goed initiatief vindt. Ik hoop ook dat het een actief forum gaat worden.

    Ik ben hard bezig om de pagina en het forum te promoten en kwalitatief hoogstaand te maken. Indien je nog suggesties hiervoor hebt hoor ik deze graag. Eventuele op of aanmerkingen zijn natuurlijk ook welkom.

    Met sportieve groet,

    Erwin

  • Erik Leus

    Het enige wat er nodig is zijn meer leden met een hoog kennisgehalte die bereid zijn discussies aan te zwengelen.

    Mocht ik zaken tegen komen voor op de site / het forum dan hoor je van me

  • Remco Nijhuis

    Erik,

    Na de wk honkbal weer een leuk evenemnt als hoteldesk medewerker mee gedraait dit keer het CHIO.

    Hoop op een volgen evenement.

    groet Remco

  • Erik Leus

    CHIO Rotterdam is een top evenement geweest dit jaar. Volle tribunes, wereldrecord, zeer tevreden ruiters en mooie sport.

  • sandra

    Mijn vraag heeft niets te maken met sport…

    Wel zou ik graag willen weten of dit Erwin Otter is die vroeger in Purmerend woonde en op een camping vlakbij Zwolle heeft gestaan??

    Groetjes,

    Sandra Groenhoff (Kroon)