Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wordt Vodafone succesvol met mobiele TV?

  • Erik Leus

    Als ik de berichten moet geloven kijkt heel Nederland over een maand het WK via zijn of haar mobieltje. Eindeloze mogelijkheden voor de consument die overal en altijd sport wil kunnen volgen en daar erg veel plezier aan gaat beleven.

    …maar is dit wel zo? Krijgen we na de internet bubble nu niet de telefonie bubble? WAP - MMS - Vodafone life , etc etc. zijn leuke modeverschijnselen maar de marges blijken bij vele projecten een stuk kleiner als gehoopt.

    Als ik nu al om mij heen kijk en de kampioenschappen die reeds gespeeld zijn analyseer dan concludeer ik toch het volgende:

    mensen maken tijd om een WK te volgen. Ze willen met vrienden in de kroeg of in de sportkantine zitten en met zijn allen juichen en huilen. En niet, zoals Wim Kieft ons doet geloven, achter je telefoon in het zwembad of op je stoffige kantoor.

  • kieft

    ye right

  • Erik Leus

    Ik snap je reactie niet helemaal. Voegt ook niet zo heel veel toe aan het opstarten van een discussie waar je wat van kan leren….

    Stop er de volgende keer even iets meer energie in om te beargumenteren of je het er mee eens, dan wel oneens bent.

    Alvast bedankt.

  • Erik Leus

    Zoals ik verwacht had:

    WK voetbal levert Vodafone weinig op

    25-07-2006

    Het WK voetbal heeft Vodafone in Nederland niet veel nieuwe abonnees opgeleverd.

    In het afgelopen kwartaal daalde het aantal klanten in vergelijking met eind maart met 28.000 tot 3,88 miljoen. Dit ondanks een grote reclamecampagne met ex-voetballers Willem Kieft en René van der Gijp voor de ontvangst van voetbalbeelden op de mobiele telefoon.

    Vodafone had in Nederland de exclusieve rechten op het WK voetbal voor samenvattingen op een mobieltje.

    (Bron Sport-Business.nl)