Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stage?

  • Student

    Heeft iemand tips voor een stageplek voor student Sportmarketing en Management, het gaat om een meeloopstage van een maand..

  • Erik Leus

    Waar?

  • Student

    Ja..bedrijven enzo

  • Erik Leus

    Beste Student,

    - Waar in Nederland ben je woonachtig, en hoever zou je willen reizen om stage te lopen.

    - Hoe oud ben je en in welk jaar van de opleiding zit je?

    - Wat is je achtergrond, wat heb je gedaan en wat kan je allemaal?

    - Wat wil je leren van de stage…….?

  • Student

    - Rotterdam, regio Rotterdam lijkt me het makkelijkst..

    - 20 jaar, stage is aan het begin van t 2e jaar.. waar ik nu in ga ( Propedeuse gehaald )

    - weinig ervaring nog binnen het werkveld..het is echt een meeloopstage, waarin meekijken het belangrijkste is..

  • Erik Leus

    check je mail.

    Vergeet ook de junkmail niet, komt mijn mail vaak tussen

  • Student

    Geachte Heer Leus,

    Ook ik ben op zoek naar een stage in de sportmarketing wereld alleen dan voor 10 weken. Dit moet zijn van begin Juni tot half Augustus, aangezien mijn opleiding verder gaat in September. Ik woon in Heemstede en ben op zoek naar een stage in de omgeving van A'dam. Is daar ook een mogelijkheid voor?

    Met Vriendelijke Groet,

  • M. Kooiman

    Geachte meneer Leus,

    Ik zoek zo'n zelfde meeloop stage van een maand in de maand september. Ook omgeving Rotterdam, eigelijk het zelfde.. Heeft u tips?

    Alvast bedankt!

    M. Kooiman

  • M. Kooiman

    anderen mogen ook reageren.. ;p

  • R. van Duijl

    Geachte meneer Leus,

    Ik ben op zoek naar een stage voor een half jaar.

    Ik doe de opleiding Sportmarketing en Managent en zit in het 2e jaar.

    Mijn omgeving waar ik in zoek is omgeving Rotterdam.

    Ik wil hierbij graag ook echt een stage op HBO niveau en mijn geleerde stof in het 1e en 2e jaar in de praktijk brengen.

    met vriendelijke groet,

    R. van Duijl