Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stage

  • Stefan

    Ik las het bericht van “student” die op zoek was naar een stageplaats. Ik ben ook op zoek naar een stageplaats dus ik dacht ik probeer het eens via deze weg.

    Ik volg de opleiding Sportmanagement aan de Haagse Hogeschool. Ik zit in het 4e jaar.

    Mijn stage begint in februari 2007 en duurt ongeveer 5 maanden.

    Mijn grootste interesse gaat uit naar een (sport)evenementenbureau, liefst in de regio van Rotterdam of Den Haag. Ook andere mogelijke stageplaatsen zijn welkom.

    Misschien dat iemand mij kan helpen.

    Alvast bedankt,

    Stefan

  • Student

    Heej,

    Ik hoop dat Erik reageert, hij heeft mij goed geholpen en veel tips gegeven, ook al is t niet allemaal gelopen zo als ik hoopte, mocht hij lang niet reageren zal k even op zoek gaan naar de adressen die hij me gaf, maar ik laat hem eerst zelf aant woord, hij weet waar hij het over heeft…

    Erik nog maals bedankt voor je hulp..

    in ieder geval succes..

  • Stefan

    Hee student,

    Mooi dat hij jou heeft kunnen helpen, ik wacht het af en hoop dat er misschien iets interessants voor mij komt.

    Stefan

  • Erik Leus

    Hallo Stefan,

    Stuur me even een mail (staat wel in mijn profiel). Wellicht dat ik iets kan betekenen en anders wat kan adviseren.

  • Anouk

    Hoi Erik,

    ik kan je e-mailadres niet vinden in je profiel.

    Kan ik je nog bereiken voor vragen over stages?

    Groetjes, Anouk

  • Iris de Jong Posthumus

    Beste Stefan,

    ik ben benieuwd of je een stage hebt kunnen vinden en of je nog goede tips voor mij hebt? Ik ben zelf een 4e jaar student Leisure Management en ben ook op zoek naar een afstudeerstage.

    Graag ontvang ik van jou een reactie.

    Met sportieve groet,

    Iris