Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

afstudeerstage

  • Frank Koelewijn

    Ik ben op zoek naar een afstudeerstage op het gebied van sportmarketing. Deze stage duurt vanaf feb.2007 t/m juli 2007. De stage moet een afstudeeropdracht op het gebied van marketing bevatten (marketingplan, ondernemingsplan, productplan etc.) Heeft iemand tips voor mij?

  • Mouhssin

    Mouhssin Abchri

    Van Lennepstraat 25

    3027 SP Rotterdam

    Betreft: Afstudeerstage

    Rotterdam, 28 mei 2007

    Geachte heer/mevrouw,

    ik bij deze graag mijn interesse kenbaar maken. Het betreft hier een afstudeerstage, voor de periode van september 2007 tot en met februari 2008.

    Gedurende het vierdejaar van mijn opleiding Commerciële Economie aan de Hogeschool INHOLLAND te Rotterdam is het de bedoeling een afstudeeropdracht te vervullen waarbij ik de theorie van de opleiding in praktijk zal brengen. Ik heb veel ervaring opgedaan tijdens m’n studie met het verrichten van marktonderzoeken en met het schrijven van diverse plannen zoals, communicatieplan, salesplan en marketingplan. De stage activiteiten die omschreven staan spreken mij erg aan en ik ben ervan overtuigd dat ik ze op een correcte en zorgvuldige manier kan uitvoeren. Wat betreft de opleiding Commerciële Economie sluiten de taken aan bij de theoretische basis die mij is bijgebracht gedurende de afgelopen periode en tevens betekent dit voor mij een praktisch leerproces binnen mijn opleiding.

    Het lijkt mij zeer aantrekkelijk om met mijn opleiding en ervaring te gaan werken in uw organisatie. Mijn persoonlijke kenmerken zijn: zelfstandig, sterk communicatief vaardig, leergierig, creatief en stressbestendig.

    Bijgevoegd vindt u een exemplaar van mijn CV, waarin u meer kunt lezen over mijn achtergrond. Nadere toelichting naar aanleiding van deze brief en CV licht ik graag toe in een persoonlijk gesprek.

    Ik wacht een reactie uwerzijds met belangstelling af.

    Met vriendelijke groet,

    Mouhssin Abchri