Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voetbalevenement

  • Henk

    Hallo,

    Ik loop al jaren met de gedachten rond om grote voetbalevenementen te gaan organiseren, maar weet niet waar ik moet beginnen.

    Zit ook met de vraag of het financieel haalbaar is.

    Wie kan me duidelijkheid geven?

    groeten,

    Henk

  • Erik Leus

    Beste Henk,

    Wat voor “groot” evenement had je in gedachten. De KNVB organiseert namelijk dit jaar ook een groot internationaal voetbal evenement.

    Ik ga er vanuit dat jij aan iets anders zit te denken. Wat voor klasse, waar komen de deelnemers vandaan, hoeveel teams en hoeveel dagen etc etc.

  • Schrijver

    Hallo Erik,

    Ik zit eigenlijk te denken aan een provinciaal kampioenschap.

    Ben er wel eens mee bezig geweest, maar het probleem was toen om de juiste speeldagen te vinden.

    groet,

    Henk

  • Erik Leus

    Beste Henk,

    Stap 1 is denk ik om contact op te nemen met je provinciale sportraad en via hun de KNVB te benaderen met het plan.

    Er zijn twee momenten voor dit kampioenschap: aan het einde van het seizoen, of juist aan het begin van een seizoen. Ik ga er vanuit dat voor het begin van het seizoen veel teams willen oefenen en zcih voorbereiden op het echte werk. Een dergelijk kampioenschap kan hier goed in voorzien. Wedstr. secr van menig vereniging wordt ontlast en jullie hebben de teams. win - win.

  • Laurens

    Ik denk dat het ook goed is om de grotere teornooien te gaan bezoeken, zoals Copa Amsterdam, Terborg toernooi of Eurovoetbal in Groningen.

    Dan kan je ook een kijkje in de keuken nemen van andere grote evenementen om zo een idee te krijgen wat het allemaal met zich mee brengt..

    Succes!